minie
  Startseite
  Über...
  Archiv
  my special bidi!
  *steCkbRiiieF*
  *SpeCiiaL FriiEnzZ*
  sinieminie
  Gästebuch
  Kontakt

   minieblog
   homepage
   club

Webnews

Webnews



http://myblog.de/tschoppal

Gratis bloggen bei
myblog.de





also die bidi is mei nachbarin und so nebenbei die beste nachbarin des gib! wia woan jez ewig laung zerstrittn wegen irgend so an drecks scheiss und des woa echt a behindate zeit wal ohne sie daham afoch oes shicä is......! owa gott sei daunk hauma uns jez wida vatrogn..........! wia kennan uns seit ma babys woan und do hauma scho so oes mögliche aufgfiat...z.B in da saundkistn ghukt und saund gfressn oda do so a gschicht mit die ameisen. +g+

wia woan hoet afoch immer zauman des woa so logisch wo i woa woa sie automatisch a und umgekehrt em. waun ane va uns net daham woa daun woa den aundan imma so fad wal ma afoch imma oes zauman gmocht haum. (oeda schreibi an schiss)
egal...wie ma hoet zastrittn woan do is ma daun extrem scheisse gaungan walst ma fui gas gföt host und am meistn wos ma oes taun hom. und de gschicht mit da kettn duat ma fui lad.......des hetti nie tuan diafn wal eigentli und des is zwoa net so super waun i des jez einischreib woast du die beste freindin de i jemals kop hob und hom wer wal des afoch du woast wie mei schwesta und irgendwie bistas a jez wida und i was die conny is mei sister owa du bist i was net no mehr (oeda schwul) i was net du bist was net.......afoch...jo oeda afoch.....hm mei special nochborin, bruce, bib, bidi, afoch oes auf amoe.....!

wia haum oes wos geht zauman gmocht und des vagissi duach s0 an scheiss streit sicha net und fia mi hot sich seit ma uns wida vatrogn haum (2 tog +g+) nix mea geändert fia mi bist du wida die gliche wie früher. wia haum uns imma ALLES dazöt du host ma geholfn wo glei geht i da a und waun ma zastrittn woan daun eigentli (bis auf des ane moe jez) nie länger wie 2 stund oda so wal mas afoch net ausgholtn haum.

mia hauma zauman blert wie ma die *****phase kop hom, de übrigens laung dauat hot und wie i net *******konzert diafn hob. do hauma fui gas blert und du host afoch mit blert walstas scheisse gfundn host. wia haum blert wie dei kotz gstoam is oda meine. du woast afoch imma fia mi do und i was afoch net wos i in meina aungst grod zaum schreib....gg na du host ma verdammt gföt....und i finds extrem coral dass i unsa freindschoft so aufs spü gsetzt hob.!!!!

liebä dich über alles auf der welt! vergiss des nie und waunma wida moe streitn daun denk draun und a daran dass i die nie mehr verlieren wü!

sarah und bidi:

i hob die bananen schoen bei ira auf die wiesn umi zuntn!

b: bist tepat? hau die bananenschoen in komposthaufn.

s: warum kaust jo du tuan.

b: na i hau sie sicha net weg wer hot sien auf die wiesn kaut.

s: i dua sie sicha a net weg.

b: bah und mit dir sui ma no guate laune hom........

fui geiloooo wegen dem kaui heit no lochn.

wia san auf da hollewutschaukl (i was net wie ma des schreib) ghukt und da bidi ia oma hot mitn herr katzer gredat. bidi ia mäm hot rosn gmaht. und wia megn den herr katzer net und haum immer gsog er is so gschissn

S: schau da rosnmäher is hin

b: ajo genau......!

daun hauma hoet irgendwos gredat und auf amoe...

b: schau jez duat da herr gschissane zapfer rosn mahn....

des woa soooooooo geil mia hauma nua mehr glocht...!

najo mia foet jez nix mea ein

 

SArah & Bidi = Bruce und Roufus = fOREVER FRIENZZ




Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung